This content is available for individual purchase, but is also available as part of the Crossroads of the World Collection DLC bundle featuring two leaders, four civilizations, and four Natural Wonders.
From childhood, Ada Lovelace inspected the world through a scientist's eyes. Forging a path between intellectualism and imagination, she applied her mathematical mind to the nineteenth century's most cutting-edge experiments. Working with mechanical computers, which made calculations using gears and punch cards, she designed the first computer program, establishing the field of computing over a century before technology caught up to her vision.