Sid Meier's Civilization VII Settler's Edition is the ideal way for new players to start their journey through history with a treasure trove of additional content. If you already own Sid Meier's Civilization VII Standard or Deluxe Edition, you can individually purchase the DLC included in the Settler's Edition.
Explore new possibilities for your personalized empire with the post-launch add-on content of the Crossroads of the World Collection! Embody two new leaders: Simón Bolívar and Ada Lovelace. Lead four new civilizations: Carthage, Great Britain, Bulgaria, and Nepal. Discover the majesty of four new Natural Wonders: Machapuchare, Mount Fuji, Vihren, and Vinicunca. And expand your experience with a cosmetic bonus.
Explore new possibilities for your personalized empire with the post-launch add-on content of the Right to Rule Collection! Embody two new leaders: Genghis Khan and Lakshmibai. Lead four new civilizations: Assyria, Dai Viet, Qajar, and Silla. Discover the majesty of four new Wonders: Grand Bazaar, Mausoleum at Halicarnassus, Ubudiah Mosque, and Wat Xieng Thong. And expand your experience with a cosmetic bonus.
Enjoy alternate Personas for four of Civilization VII's leaders, including Ashoka (World Conqueror), Friedrich (Baroque), Himiko (High Shaman), and Xerxes (The Achaemenid)! Each persona includes a unique outfit and background for the respective leader, plus a new Unique Ability and Agenda that reflect a different side of their personality!
Embellish your player profile in Civilization VII with these cosmetic customizations, including a striking new badge, a regal new title, an ornate new banner, and an eye-catching new border that will all make you stand out from other players!