Bu içerik ayrı olarak da satın alınabilir ancak aynı zamanda iki lider, dört uygarlık ve dört Doğal Harika içeren Crossroads of the World Collection DLC paketinin bir parçasıdır.
Ada Lovelace, çocukluğundan beri dünyayı bir bilim insanının gözünden inceledi. Zekâ ile hayal gücü arasında bir köprü kurarak, matematik dehâsını on dokuzuncu yüzyılın en ileri deneylerine adadı. Dişli ve delikli kartlarla hesaplama yapan mekanik bilgisayarlar üzerinde çalışırken, ilk bilgisayar programını tasarladı ve teknolojinin onun vizyonuna yetişmesinden bir asır önce bilişim alanının temellerini attı.