Play as the leader Ashoka with his World Conqueror Persona in Sid Meier's Civilization VII! Note that if you already own Civilization VII Founders Edition, then you already own this content.
Enjoy an alternate persona for the Civilization VII base game leader Ashoka with his World Conqueror Persona!* This persona includes a unique outfit and background for Ashoka, plus a new Unique Ability and Agenda that reflect a different side of his personality!
Without Regret: Decrease Relationship by a Medium Amount with the Leader whose lands cover the most tiles and Increase Relationship by a Medium Amount for the one with the least.