Bu içerik ayrı olarak da satın alınabilir ancak aynı zamanda iki lider, dört uygarlık ve dört Doğal Harika içeren Crossroads of the World Collection DLC paketinin bir parçasıdır.
Mütevazı bir koloniden ekonomik hegemonyaya dönüşen Kartaca, Kuzey Afrika kıyılarından Akdeniz'e hakim bir konuma yükseldi. Zarif gemileri, bilinen dünyanın her köşesine zenginlik ve ticaret malları taşırken, Kartaca şehri ise usta zanaatkârları ve derin tarım bilgisiyle ün salmıştı. Önce Yunanistan, sonra da Roma ile girdiği rekabet, tanınmış generallerin ve güçlü bir donanmanın yetişmesini sağladı. Ancak savaş Kartaca'nın felaketi oldu ve şehir MÖ 146 yılında yıkıldı.