Please note: the leaders, civs, and Wonders included in the Crossroads of the World Collection DLC bundle are also available for individual purchase. Please ensure that you are not purchasing them again by accident.
Unique Ability - Enchantress of Number: Cities receive increased Science per Age when you complete a Civic Mastery. This resets at the start of each Age. Gain Culture equal to a percentage of your total Science per turn when you complete a Technology Mastery.
Agenda - Analytical Engine: Increase Relationship by a Small Amount for the leader with the most Masteries. Decrease Relationship by a Small Amount for the leader with the fewest Masteries.
Unique Ability - El Libertador: Gain a free amount of Support on your wars. When you conquer a Settlement for the first time, it can purchase a Building for free. Can purchase items when in the Unrest status.
Agenda - Cornerstone of Freedom: Increase Relationship by a Medium Amount for having the least Unhappy Settlements. Decrease Relationship by a Small Amount for the leader with the most amount of Unhappy Settlements.
Unique Ability - Workshop of the World: Buildings are a set percentage cheaper to produce or purchase. Converting Towns into Cities costs a set percentage more.
Unique Ability - Krum's Dynasty: Receive Food in all Towns when pillaging Improvements equal to a percentage of the HP or yields gained.