Ten Pakiet cudów jest teraz dostępny jako osobny zakup dla posiadaczy Sid Meier's Civilization VII Edycja Standardowa (wymagana gra podstawowa). Jeśli masz pakiet DLC Kolekcja Rozdroży Świata, który jest dołączony do Sid Meier's Civilization VII Edycja Deluxe i Edycja Założycieli, to posiadasz już tę zawartość.