Crossroads of the World Collection - Wonder Paketi
Dört yeni Doğa Harikası olan Machapuchare, Fuji Dağı, Vihren ve Vinicunca ile kişiselleştirilmiş imparatorluğun için yepyeni olasılıkları keşfet!