Crossroads of the World Collection içeriği
Unutma: Crossroads of the World Collection DLC paketinde yer alan liderler, uygarlıklar ve Harikalar, ayrı olarak da satın alınabilir. Bunları yanlışlıkla tekrar satın almadığından emin ol.
Gündem - Analitik Makine: En fazla Ustalığa sahip lider için, İlişkilerde Küçük Miktarda bir artış sağlar. En az Ustalığa sahip lider için, İlişkilerde Küçük Miktarda bir azalmaya neden olur.
Eşsiz Yetenek - El Libertador: Savaşlarında belirli bir miktar ücretsiz Destek kazan. Bir Yerleşimi ilk kez fethettiğinde, orada bir Binayı ücretsiz alabilirsin. Huzursuzluk durumundayken öğeler satın alabilir.