4 profile customizations
This content pack adds the leader Tecumseh and the Shawnee civilization to Civilization VII!
Explore new possibilities for your personalized empire with post-launch add-on content of the Crossroads of the World Collection! Embody two new leaders: Simón Bolívar and Ada Lovelace. Lead four new civilizations: Great Britain, Carthage, Bulgaria, and Nepal. Discover the majesty of four new Natural Wonders: Machapuchare, Mount Fuji, Vihren, and Vinicunca. And expand your experience with a cosmetic bonus.