Bu içerik paketi ile Civilization VII'ye lider Tecumseh ve Shawnee uygarlığı ekleniyor!
Crossroads of the World Collection'ın lansman sonrası eklenti içerikleri ile kişiselleştirilmiş imparatorluğun için yeni olasılıkları keşfet! İki yeni lider olarak oyna: Simón Bolívar ve Ada Lovelace. Dört yeni uygarlığa liderlik et: Büyük Britanya, Kartaca, Bulgaristan ve Nepal. Dört yeni Doğa Harikasının (Natural Wonder) görkemini keşfet: Machapuchare, Fuji Dağı, Vihren ve Vinicunca. Bonus kozmetik içeriği ile deneyimini bir adım ileri taşı.