This content is available for individual purchase, but is also available as part of the Crossroads of the World Collection DLC bundle featuring two leaders, four civilizations, and four Natural Wonders.
The sun never set on Great Britain's vast empire. Its territories spread across all continents, funneling raw materials from colonial holdings to the factories of the metropole. Foreign policy was conducted through economic strategy, extensive diplomacy, and threat of war. The British navy dominated the seas, while at home, society found a new order amid the explosion of industry. Under Pax Britannica, the world followed Britain's lead.
Unique Ability - Workshop of the World: Buildings are a set percentage cheaper to produce or purchase. Converting Towns into Cities costs a set percentage more.