Play as the leader Himiko with her High Shaman Persona in Sid Meier's Civilization VII! Note that if you already own Civilization VII Founders Edition, then you already own this content.
The queen of Yamatai, an early Japanese state, Himiko used her political and religious authority as, possibly, a shaman of the sun-goddess Amaterasu to rule. Other accounts claim she had enthralled her subjects by magic. Whatever the truth behind Himiko's legend, her charisma was a powerful force, and resonates until the present day.
This leader persona is now available as a separate purchase for Sid Meier's Civilization VII Standard or Deluxe Edition owners (base game required). If you own Sid Meier's Civilization VII Founders Edition (no longer available for purchase as of February 28, 2025), then you already own this content.