Agenda - Tümen: Increase Relationship by a Medium Amount for the leader with the least Cavalry Units. Decrease Relationship by a Small Amount for the leader with the most Cavalry Units.
Agenda - Eternal Glory: Increase Relationship by a Medium Amount with the leader with the lowest Influence per turn. Decrease Relationship by Medium Amount with the leader that has the highest Influence per turn.
Unique Ability - Treasures of Nineveh: Gain a Technology upon capturing a Settlement for the first time. Codices are not awarded from Technologies.
Unique Ability - Hịch Tướng Sĩ: When you create a Fortification Constructible, receive a set amount of Culture for every urban Population in that Settlement (effect scales based on game speed).
Unique Ability - Maripgan: When you form an Alliance, both leaders receive a free Trade Route from the other's Capital, though these routes do not award Gold.