Sid Meier's Civilization VII Settler's Edition, içerdiği zengin ek içeriklerle yeni oyuncuların tarihteki yolculuklarına başlamaları için ideal seçimdir. Halihazırda Sid Meier's Civilization VII Standard veya Deluxe Edition'a sahipsen Settler's Edition'da bulunan DLC'yi ayrı olarak satın alabilirsin.
Crossroads of the World Collection'ın lansman sonrası eklenti içerikleri ile kişiselleştirilmiş imparatorluğun için yeni olasılıkları keşfet! İki yeni lider olarak oyna: Simón Bolívar ve Ada Lovelace. Dört yeni uygarlığa liderlik et: Kartaca, Büyük Britanya, Bulgaristan ve Nepal. Dört yeni Doğa Harikasının (Natural Wonder) görkemini keşfet: Machapuchare, Fuji Dağı, Vihren ve Vinicunca. Bonus kozmetik içeriği ile deneyimini bir adım ileri taşı.
Civilization VII'nin dört lideri için alternatif kişiliklerin keyfini çıkar: Ashoka (Dünya Fatihi), Friedrich (Barok), Himiko (Ulu Şaman) ve Xerxes (Ahameniş)! Her kişilik ilgili lider için özgün bir kıyafet ve arka plan, artı yeni bir Eşsiz Yetenek ve kişiliğinin farklı bir yönünü yansıtan yeni bir Gündem içeriyor!
Diğer oyunculardan ayrılmanı sağlayacak etkileyici yeni bir rozet, ihtişamlı yeni bir unvan, gösterişli yeni bir sancak ve gözalıcı yeni bir çerçevenin de dahil olduğu kozmetik özelleştirmelerle Civilization VII'de oyuncu profilini süsle!