Ta zawartość jest dostępna do indywidualnego zakupu, ale jest również dostępna jako część pakietu DLC Kolekcja Rozdroży Świata zawierającego dwóch przywódców, cztery cywilizacje i cztery cuda natury.
Po tym, jak wojny napoleońskie osłabiły obecność Hiszpanii w obu Amerykach, Simón Bolívar – znany jako „El Libertador” – stanął na czele sił dążących do wyzwolenia regionu. Dzięki wytrwałości i charyzmie udało mu się odnieść zwycięstwo i wyzwolić okoliczną ludność. Wraz z wolnością nadeszła jednak niepewność i brak stabilności. Pierwszy prezydent, a później dyktator Wielkiej Kolumbii nie zdołał w pełni zrealizować swojej wizji. Bolívar pozostaje jednak do dziś symbolem południowoamerykańskiego oporu.