Explore new possibilities for your personalized empire with post-launch paid add-on content of the Tides of Power Collection! Embody two new leaders: Edward Teach and Sayyida al Hurra. Lead four new civilizations: Republic of Pirates, Tonga, Ottomans, and Iceland. Discover the majesty of four new Wonders: Great Lighthouse, Nan Madol, Great Blue Hole, and Mapu'a Vaea Blowholes.