Enjoy an alternate persona for the Civilization VII base game leader Xerxes with his Achaemenid Persona!* This persona includes a unique outfit and background for Xerxes, plus a new Unique Ability and Agenda that reflect a different side of his personality!
Note that if you already own Civilization VII Deluxe Edition or Founders Edition, then you already own this content.
Lord of Coin: Decrease Relationship by a Medium Amount if player has a greater or equal number of Trade Routes compared to Xerxes. Increase Relationship by a Small Amount if player has fewer Trade Routes than Xerxes.