What is SIDERIS?
SIDERIS is currently in a stable, playable state with all primary features implemented. The core combat, ship progression, and level transitions are fully functional. We are currently in the "polishing and balancing" phase, using this period to refine enemy AI, tune ship stats, and ensure the game runs smoothly across various hardware configurations.
Yes. Once you purchase SIDERIS, you will have continuous access to the game throughout the entire Early Access period and will receive the full version of the game upon its official launch at no additional cost.