Siege Survival - Gloria Victis
Set in the medieval world of Gloria Victis, Siege Survival: Gloria Victis sees your country invaded and your city under brutal siege.
A small group of civilians are trapped in the only remaining stronghold and are the last source of hope for the defending troops hanging on for dear life. You might not be fighting the invaders yourself, but the fate of the city lies in your hands.