SILENT HILL 2
– Jestem… Maria – kobieta się uśmiecha. Jej twarz, jej glos… Jest zupełnie jak ona.
Poznaj światowej klasy psychologiczny survival horror – uznawany za najlepszy tytuł w serii – na najnowszym sprzęcie z mrożącą krew w żyłach grafiką i ekspresywnym dźwiękiem.
Przemierzaj wcześniej niedostępne miejsca i budynki, w tym również zupełnie nowe, stworzone na potrzeby nowej wersji gry.
Zgłębiaj słynną fabułę, odkrywając miasteczko Silent Hill ze świeżej perspektywy dzięki poszerzonej mapie.
W nowej wersji porzucono statyczne ujęcia na rzecz widoku zza ramienia, przybliżającego graczowi perspektywę Jamesa, co potęguje napięcie towarzyszące eksploracji miasta i starciom z potworami.