SILENT HILL f - Deluxe Edition
To apply this costume, access a Hokora in the game and select Change Costume from the menu.
Note: The contents of the SILENT HILL f - Deluxe Upgrade are included in this item. Please be careful to avoid redundant purchases.
In 1960s Japan, Shimizu Hinako's secluded town of Ebisugaoka is consumed by a sudden fog, transforming her home into a haunting nightmare.
As the town falls silent and the fog thickens, Hinako must navigate the twisted paths of Ebisugaoka, solving complex puzzles and confronting grotesque monsters to survive.
Immerse yourself into Hinako's world imagined by renowned author Ryukishi07, with entrancing music, including pieces by Akira Yamaoka, and beautiful visuals in a gripping tale of doubt, regret, and inescapable choices. Will Hinako embrace the beauty hidden within terror, or succumb to the madness that lies ahead?
Discover a new chapter in the SILENT HILL series, blending psychological horror with a haunting Japanese setting.
This game is a self-contained story within the SILENT HILL series. Set in 1960s Japan, SILENT HILL f presents a new side of psychological horror.
The setting of the game, a small mountain town in 1960s Japan called Ebisugaoka, as well as the story and characters, have been created just for this game.
From the cryptic lines spoken by Hinako’s friends to the eerie events unfolding around her, the story keeps you guessing.
Are the strange phenomena real? A product of Hinako’s imagination? Or something born from ancient local beliefs?