SILENT HILL: Townfall
Simon Ordell ""işleri yoluna sokmak"" için St. Amelia adasına geri döner. Vardığında ise ağır sisin etkisinde kalmış, sessiz, terk edilmiş gibi görünen ama huzura kavuşmamış bir kasabayla karşılaşır.
Kasabayla ve sakinleriyle olan bağlantısını anlamak için gittikçe daha derine inen Simon, gün yüzüne çıkan bir geçmişin parçalarını keşfetmeye başlar.
Tümüyle birinci şahıs olan bu deneyimde Simon, elindeki sınırlı silahlarla ve dengesiz sinyalleri yakalayabilen CRTV cep televizyonu gibi aletlerle çevreyi keşfetmeli, tehlikelerden kaçınmalı ve hayatta kalmalı. Kaçınma anları gergin, çatışmalar ise şiddetli. Hikâye odaklı bulmacalar, gizli kalmayı reddeden bir gerçeği açığa çıkarıyor.
SILENT HILL: Townfall, 1996 yılında İskoçya'nın soğuk, izbe bölgelerinde geçen kapsamlı, serinin diğer oyunlarından bağımsız bir psikolojik korku oyunu.
Sisli sokaklar, terk edilmiş binalar ve unutulmuş köşeler, hikâyesini atmosferi ve tarihi kullanarak anlatıyor. Gerçeklik ve sanrılar sinsice birleşerek oyuncuları St. Amelia'nın sağlam ve somut dünyasının derinliklerine çekiyor.
SILENT HILL: Townfall, eşsiz ve ürpertici bir hikâye anlatabilmek için İskoçya'nın güzel ve sisli sokaklarının havasıyla yeni bir ortam sunuyor. Bu yalnızca bir korku oyunu değil; içgörü, kayıp ve sonuçlarla ilgili bir öykü.
Korku ufak ayrıntılarla, sessiz anlarla ve Simon'ın geçmişinin uzayan gölgesiyle giderek büyüyor.
Bu, birinci şahıs perspektifiyle sunulan ilk kapsamlı SILENT HILL oyunu. Oyuncular sislere gömülmüş kasabayı ve tedirgin edici ortamını doğrudan ana karakter Simon Ordell'in gözlerinden görüyor.
Yaratıcı ses tasarımının oluşturduğu zengin ve korkutucu ses ortamıyla her gıcırtı, sinyal ve feryat tehlikeyi yakına çekiyor. Pilotpriest'in tamamen dinamik müzikleri oyuncunun ve düşmanların hareketleriyle yükseliyor ve değişiyor.