SILENT HILL: Townfall - Deluxe Edition
Simon Ordell vender tilbage til byen på øen for at ‘få orden på tingene’, men han drages ind i en verden af anspændt undvigelse, sprængfarlige konfrontationer og hjernevridende hovedbrud, der langsomt afdækker sandheden om St. Amelia.