Sins of a Solar Empire II: Przepustka z zawartością
Pakiet scenariuszy „Paths to Power”: Niestandardowe scenariusze o unikatowych warunkach początkowych i warunkach zwycięstwa.
Pakiet statków „Reinforcements”: Do zmagań dołączają nowe siły, a każda rasa zyskuje dwie nowe jednostki.
Rozszerzenie kampanii „Times of War”: Pełna, fabularna kampania jednoosobowa, która opowiada tragiczną historię TEC, Vasari i Advent.