Sins of a Solar Empire II: Content Pass
"Paths to Power" Scenario Pack: Benzersiz başlangıç koşulları ve zafer koşullarına sahip bir dizi özel senaryoyu oyna.
"Reinforcements" Ship Pack: Her ırk sahaya sürmek için iki yeni birim kazanırken yeni güçler de mücadeleye katılıyor.
"Times of War" Campaign Expansion: TEC, Vasari ve Advent'in trajik hikâyesini anlatan kapsamlı bir tek oyunculu hikâye odaklı harekât.