Sins of a Solar Empire II: Harbinger DLC
The long wait is over as the deadly faction, the Eidolon, arrives in Trader space! Command the power of corruption, stealth and psionics to conquer all before you in this major expansion for Sins of a Solar Empire II.
The Vasari have been running for nearly 10,000 years from the ‘great threat’ that destroyed their empire. For 35 years, they've warned anyone who would listen about it drawing near…. Now, they have arrived: the Eidolon.
The Eidolon don't value typical assets like other races, but they do exploit them as a way to spread their corruption more effectively. They seek only to corrupt those they encounter, transforming them into something else to empower themselves.
Discover more about the Sins universe as you explore ancient technology and research new Eidolon capabilities.