Sins of a Solar Empire II: Harbinger DLC
Ölümcül bir fraksiyon olan Eidolon'un Tüccar bölgesine gelişiyle uzun bekleyiş sona eriyor! Sins of a Solar Empire II için hazırlanan bu büyük genişletme paketinde yozlaşma, gizlilik ve psişik güçlerin kudretini kullanarak önüne çıkanı fethet.
Vasari, imparatorluklarını yok eden "büyük tehdit"ten neredeyse 10.000 yıldır kaçıyor. 35 yıldır, sözlerine kulak kabartan herkesi tehdidin giderek yaklaştığı konusunda uyarıyorlar... Artık buradalar: Eidolon.
Eidolon, diğer ırklar gibi geleneksel kaynaklara değer vermez ancak yozlaşmalarını daha etkili bir şekilde yaymak için bunlardan yararlanır. Tek amaçları karşılaştıkları varlıkları yozlaştırmak, onları başka bir şeye dönüştürmek ve bu sayede kendi güçlerini artırmaktır.
Kadim teknolojileri keşfederken ve yeni Eidolon yeteneklerini araştırırken Sins evreni hakkında daha fazlasını keşfet.