Sins of a Solar Empire II - Paths to Power DLC
Sins of a Solar Empire II için geliştirilen ilk DLC olan Paths to Power ile yeni mücadelelere hazırlan! Bu DLC, oyuncuları zafere ulaşmak için özel hedefleri başarmaya zorlayan yepyeni görev odaklı senaryo haritaları içeriyor. Sins of a Solar Empire II'nin uçsuz bucaksız evreninde yeni, yüksek riskli senaryolarda çarpışırken stratejik becerilerini sına ve kaderine yön ver.
Paths to Power tek oyunculu aksiyon modunda oynayabileceğin 10'dan fazla yeni senaryolu görev haritası içeriyor. Her biri farklı başlangıç koşulları ve kazanma hedefleri sunan senaryolarda becerilerini sınaman gerekecek.
Vasari Exodus, düşmanlarını sonsuza dek yok etmek için herkesin korkulu rüyası "çılgın" Vorastra titanını uzayın derinliklerinden çağırmaya çalışıyor. Vasari Exodus veya TEC bakış açısından oynanan bu senaryoda, beş özel Faz Rezonatörünü (Phase Resonator) ele geçirerek düşmanına karşı elinde tutmalısın. Hangi taraf için mücadele edeceksin?
Paths to Power'da taktiksel becerilerinin sınırlarını zorlayacak bir teste hazır ol. Bu yepyeni senaryolarda karşına çıkacak zorlukların üstesinden gelmek için gerekenlere sahip misin? DLC'yi kap ve stratejik üstünlüğünü kanıtla!