Sins of a Solar Empire II - Reinforcements DLC
As the war rages on, new forces are needed. Deploy six new command-class warships and customize your game with factional victory conditions with the Reinforcements DLC.
With the conflict between the TEC, Advent and Vasari forces rushing towards a climax, new warships are being called into action. Each sub-faction has deployed dynamic new command ships to help redefine their fleet compositions. These massive new units are deployed from a titan factory and easily dwarf regular capital ships.