Sins of a Solar Empire II – Reinforcements-DLC
Mens konflikten mellem TEC-, Advent- og Vasari-styrkerne nærmer sig et klimaks, bliver nye krigsskibe kaldt i aktion. Hver underfraktion har indsat dynamiske, nye kommandoskibe for at hjælpe med at omdefinere deres flådesammensætninger. Disse massive nye enheder indsættes fra en titanfabrik og overgår nemt normale slagskibe.