Sins of a Solar Empire II - Reinforcements DLC
Saat perang terus mengganas, pasukan baharu diperlukan. Kerahkan enam kapal perang kelas kawalan baharu dan sesuaikan permainan anda dengan syarat kemenangan puak melalui Reinforcements DLC.
Dengan konflik antara kuasa TEC, Advent dan Vasari yang kian memuncak, kapal perang baharu dipanggil untuk beraksi. Setiap subpuak telah mengerahkan kapal kawalan baharu yang dinamik untuk membantu membentuk semula komposisi armada mereka. Unit gergasi baharu ini dikerahkan dari kilang titan dan dengan mudah mengatasi kapal induk biasa.