Sins of a Solar Empire II – dodatek Reinforcements
Konflikt TEC, Advent i Vasari zbliża się do nieuchronnego końca, więc nowe okręty wojenne wpływają do akcji. Każda podfrakcja wystawiła nowe zwrotne okręty dowodzenia, aby na nowo określić stan swoich flot. Te ogromne jednostki wypłynęły z fabryki tytanów i z łatwością przyćmiewają okręty flagowe.