Sins of a Solar Empire II - Soundtrack
The official soundtrack for Sins of a Solar Empire II, composed by Paul Scheugraf, who also wrote the original game's music. Includes 70 tracks in both high fidelity MP3 and 5.1 channel FLAC formats.