Sins of a Solar Empire II – ścieżka dźwiękowa
Oficjalna ścieżka dźwiękowa Sins of a Solar Empire II skomponowana przez Paula Scheugrafa, kompozytora muzyki do pierwszej części gry. Zawiera 70 utworów dostępnych w wysokiej jakości formacie MP3 i FLAC z kanałem 5.1.