Sins of a Solar Empire II - Oyun Müzikleri
İlk oyunun müziklerini de yazan Paul Scheugraf tarafından bestelenen Sins of a Solar Empire II'nin resmi oyun müzikleri. Hem yüksek kaliteli MP3 hem de 5.1 kanal FLAC biçimlerinde 70 parça içerir.