Skate City
Skate City captures the heart and soul of street skating in an authentic light. Players will have the opportunity to explore three unique cities based off of real-world skate locations, including the streets of Los Angeles, Oslo, and Barcelona. Set to original lo-fi beats, you can ride like a local through each city’s Challenge mode, or take it at your own pace with Endless Skate.
Head over to Challenge mode to complete over 60 levels or ride at your own pace in Endless Skate where you can find your favourite spots or try to complete all 90 unique goals.
Upgrade skills to improve your balance, pull off more spins and build out your trick set with special moves.
Capture your best runs with our in-game recording tools and share your skate videos online. Zoom in, spin the camera and even slow down time to highlight your best trick.