Nasza wizja gry skate. jest ambitna: ma to być stale rosnący, zmieniający się skateboardowy sandbox, który będzie się z czasem stale rozwijał. Zawsze wiedzieliśmy, że do stworzenia takiej gry potrzebujemy partnerstwa graczy. Wdrażaliśmy to przez trzy ostatnie lata testów i zamierzamy kontynuować współpracę z graczami również w kolejnej fazie projektu.
Premiera we wczesnym dostępie to swoista esencja skate., w tym system tricków Flick-It z poprzednich gier, dopasowany nieco do potrzeb współczesnych graczy. Wraz z innymi będziecie mogli cieszyć się wtedy mnóstwem doświadczeń w San Vansterdamie.
Ukochany system tricków Flick-It z poprzednich gier w serii Skate został znacząco ulepszony, dając graczom pełną kontrolę nad finezyją ich niesamowitych i stylowych ruchów. Opcje wspinaczki i poruszania się bez deski pomagają graczom przemierzać świat gry i podbijać najlepsze miejskie miejscówki. Gracze mogą odcisnąć swoje piętno w tym świecie, wykorzystując nasz edytor do ustawiania w swoich ulubionych miejscach ramp, poręczy i innych obiektów. Świat San Vansterdam ciągle się zmienia: gracze będą patrzeć, jak miasto, wydarzenia na żywo i inne aktywności w grze podlegają stałej i znaczącej transformacji.
Zawsze stawialiśmy graczy na pierwszym miejscu podczas procesu produkcji, tysiące deskorolkowców odegrało kluczową rolę w kształtowaniu i rozwijaniu naszej gry. Dalsze prace, te w okresie wczesnego dostępu i późniejsze, będą uzależnione od tego, jakie aktywności przypadną do gustu deskorolkowcom z San Vansterdamu i ich opinii.