Oyunu oyuncu geri bildirimleri doğrultusunda geliştireceğimiz için Erken Erişim'den çıkış tarihimizi henüz kesinleştirmedik. Ancak Erken Erişim'in başlangıcından yaklaşık bir yıl sonra "tam" sürüme yaklaşmayı bekliyoruz. Yine de şu an kesin bir şey dememiz için henüz erken.
Erken Erişim sürümü, skate. deneyiminin temel taşlarını içeriyor. Önceki oyunlardan Flick-It hamle sistemi, modern oyuncular için geliştirilmiş hâliyle geri dönüyor. Ayrıca San Vansterdam'da diğer oyuncularla birlikte keşfedilecek tonlarca içerik seni bekliyor.
Önceki Skate oyunlarından sevilen Flick-It hamle sistemi önemli ölçüde geliştirildi. Oyuncular, gelişmiş kontrol hassasiyeti sayesinde etkileyici hareketleri çok daha incelikli ve şık şekilde gerçekleştirebiliyor. Tırmanma ve kaykay dışı hareket kontrolleri, oyuncuların şehirdeki en iyi noktaları bulmalarını ve keşfetmelerini kolaylaştırıyor. Oyuncular, oyun için düzenleyici ile en sevdikleri konumlara rampalar, raylar ve daha fazlasını yerleştirerek kendi izlerini bırakabiliyor. San Vansterdam sürekli değişim hâlinde; şehir, canlı etkinlikler ve diğer oyun içi aktivitelerle zamanla anlamlı bir şekilde dönüşmeye devam ediyor.
Oyuncuların yön verdiği bir geliştirme süreci her zaman önceliğimiz oldu ve şimdiye kadar binlerce kaykaycı oyunun şekillenmesinde önemli rol oynadı. Erken Erişim süresince ve sonrasında yapılacak geliştirmeler de San Vansterdam'daki kaykaycıların neyi sevdiğine ve verdikleri geri bildirimlere göre belirlenecek.