Udstyr din skater med en samling af kosmetiske genstande inspireret af det ikoniske Dem Bones-kostume. Denne figur fra Skate 3 vender tilbage som et kostume i Dem Bones Pack†, og kommer nu med muligheden for at udstyre sig med flere genstande på én gang, såsom hatte og briller. Genstande i spillet omfatter: Dem Bones-kostume, Rose Teashades, Dem Bones Deck, Dem Wheels, Dem Trucks, 3 Board-klistermærker og 2.500 San Van Bucks. Kosmetiske genstande kan også være tilgængelige via gameplay og/eller tidligere køb, og kan kun låses op én gang.