Deck out your skater with a collection of cosmetics inspired by the iconic Dem Bones costume. This Skate 3 character returns as a costume in the Dem Bones Pack†, now with the ability to equip multiple items at once, like hats and glasses. In game items include: Dem Bones Costume, Rose Teashades, Dem Bones Deck, Dem Wheels, Dem Trucks, 3 Board Stickers, and 2500 San Van Bucks. Cosmetic items may also be available through gameplay and/or previous purchase and can only be unlocked once.