Wyposaż swojego skatera w kolekcję przedmiotów kosmetycznych inspirowanych ikonicznym strojem Dem Bones. Ta postać ze Skate 3 powraca jako strój w pakiecie Dem Bones†, teraz z możliwością wyposażenia wielu przedmiotów jednocześnie, takich jak czapki i okulary. Przedmioty w grze to: strój Dem Bones, różowe okulary Teashades, deck Dem Bones, kółka Dem, trucki Dem, 3 naklejki na deskę oraz 2500 San Van Bucks. Przedmioty kosmetyczne mogą być dostępne poprzez postępy w rozgrywce lub poprzedni zakup i można je odblokować tylko jeden raz.