İkonik Dem Bones kostümünden ilham alan kozmetik koleksiyonuyla kaykaycınızı donatın. Bu Skate 3 karakteri, artık şapka ve gözlük gibi birden fazla ögeyi aynı anda kuşanma yeteneğiyle Dem Bones Paketi†'nde bir kostüm olarak geri dönüyor. Oyun içi ögeler arasında şunlar bulunur: Dem Bones Costume, Rose Teashades, Dem Bones Kaykay, Dem Tekerlekler, Dem Trucks, 3 Kaykay Çıkartması ve 2.500 San Van Bucks. Kozmetik ögeler oyun içinden ve/veya önceki satın alımlarla da elde edilebilir ve yalnızca bir kez kilidi açılabilir.