Get 5000 San Van Bucks, latest season’s skate. Premium Pass (receive one season’s pass based on log-in date)† and a collection of cosmetics themed to the iconic Dem Bones costume.
Deluxe Pack includes everything in the Dem Bones Pack, 5000 SVB, cowboy cosmetics and the latest season's skate. Premium Pass.