Zdobądź 5000 San Van Bucks, najnowszy sezonowy skate.Premium Pass (otrzymasz jedną przepustkę sezonową w zależności od daty logowania)† oraz kolekcję elementów kosmetycznych w stylu ikonicznego stroju Dem Bones.
Pakiet Deluxe zawiera wszystko z pakietu Dem Bones, 5000 SVB, kowbojskie przedm. kosm. oraz przepustkę premium skate. z najnowszego sezonu.