5.000 San Van Bucks, en yeni sezonun skate.Premium Pass'i (giriş tarihine göre bir sezonluk geçiş kartı alın)† ve ikonik Dem Bones kostümüne özel kozmetik ögeleri koleksiyonu kazanın.
Deluxe Paket, Dem Bones Paketi'ndeki her şeyi, 5000 SVB'yi, kovboy kozmetiklerini ve en son sezonun skate. Premium Pass'ini içerir.