Skeletal Avenger
Guide a skull-chucking skeletal warrior on a quest for vengeance. Skeletal Avenger is a hack'n'slash where you'll build a new playstyle with perks each run. The ultimate goal is revenge, but first you need to master deadly tools and learn to defeat peculiar enemies.