Skeletal Avenger
Skeletal Avenger to gra hack'n'slash roguelite, której bohater ma ogromny arsenał atutów do dyspozycji i może rzucać własną czaszką! Reanimuj szkielety i wywalcz sobie drogę do zemsty. Dzięki zdobywanym atutom możesz cały czas modyfikować swój styl gry. Zdobywaj łupy, przemierzaj podziemia, wymierzaj zemstę i łącz atuty w szalone kombinacje.