Skin Deep
Skin Deep is an immersive first-person shooter. We got sneezing. We got things getting stuck in your feet. Stalk through a vast non-linear starship and sneak, subvert, and sabotage to survive in this stellar sandbox. You're outnumbered, outgunned, and have no shoes.
When insurance corporations want to keep valuables safe, they freeze you and stow you onto their cargo starships.
And when space pirates board the starship and trip the silent alarm, you unthaw, take a deep breath, and handle the situation.