Skin Deep
Skin Deep, sürükleyici bir FPS'tir. Hapşırma var, ayağına bir şeyler yapışma var. Lineer olmayan dev bir uzay gemisinde dolaş ve bu harika sandbox oyununda hayatta kalmak için gizlen, sistemleri alt üst et ve sabotaj yap. Düşmanın çok, silahların yetersiz, ayakkabın bile yok.
Sigorta şirketleri değerli eşyaları güvende tutmak istediklerinde seni dondurur ve yük uzay gemilerine yerleştirirler.
Uzay korsanları uzay gemisine binip sessiz alarmı çalıştırdığında ise buzun çözülür, derin bir nefes alırsın ve durumla başa çıkarsın.